13 November 2020

Templat Papan Cerita

 

Boleh di cetak dalam saiz A4 dan A3

     Assalamualaikum dan salam sejahtera semua, hari ni Holo-G ingin berkongsi dengan anda template Papan Cerita yang direka khas buat anda sebagai seorang artist Kartun dan Komik. Ianya percuma sahaja, file dalam bentuk PDF file. Kami Komik Biz Studio akan membantu anda untuk mendapatkan semua fail-fail yang diperlukan untuk anda aplikasikan dalam menghasilkan karya yang berkualiti tinggi.

     Kami akan cuba menjadi salah satu platform utama bagi pelapis-pelapis baharu yang berminat untuk mendapatkan ilmu-ilmu sistem dalam syarikat penerbitan karya kreatif. Sebagai makluman tambahan, Komik Biz Studio akan mengeluarkan pelbagai jenis templat terkini sesuai untuk anda para artist yang tidak sukakan sistem. Kami membantu anda untuk mendapatkan sistem untuk perniagaan dan bisnes anda supaya perjalanan bisnes anda berjalan dengan baik.

     Akhir sekali, semoga fail-fail yang kami kongsikan ini adalah berbaloi untuk anda supaya dapat dimanfaatkan sebaik mungkin. Semoga bertemu lagi di lain posting. Astalabista bebeh.

Ditulis Oleh Holo-G

0 Komentar Berani:

Post a Comment