08 January 2022

     Berita baik kepada pelukis-pelukis yang mencari peluang. Program Jana Pendapatan dengan Komik Biz Studio ialah satu program yang kami buka kepada orang awam dan luar. Berkonsepkan seperti kita menyewa tapak niaga di satu kawasan perniagaan. Mempunyai yuran komitmen selama setahun yang harus di bayar. Tapak secara online hanya terhad kepada 15 orang yang terpilih sahaja.

     Program ini kami akan memberi bimbingan selama setahun kepada yang telah berjaya menyertai. Syarat berniaga adalah setahun sahaja. Jika anda ingin berniaga untuk tahun seterusnya, yuran harus di perbaharui setiap tahun sebanyak RM10.00 Sahaja. Yuran ini akan digunakan untuk memarketingkan perniagaan anda di dalam platform kami selama 12 bulan.

     Untuk makluman, platform kami masih menggunakan urusan secara manual. Kami tidak mampu untuk menampung bilangan perserta yang ramai secara automatis. Anda akan dimasukkan kedalam Group Whatsapp atau telegram kami untuk makluman info kelak. Sila download file powerpoint berkenaan program ini di bawah :


DOWNLOAD File PDF ini sebelum mengisi borang dan baca syarat-syaratnya di dalam file ini.

*Sila baca info-info pada powerpoint terlebih dahulu sebelum anda mengisi borang ini.

0 Komentar Berani:

Post a Comment