23 August 2020

S.O.P Solat Jumaat

     Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca Budiman, sehingga hari ini kita masih belum berjaya menewaskan musuh kita iaitu Virus Corona yakni dikenali sebagai Covid-19. Kita masih belum boleh melakukan solat Jumaat seperti dahulu. Agak sukar untuk dapat masuk ke masjid. Jika dulu kita malas ke masjid, kini kita sukar hendak ke masjid. Rasa rindu pula untuk ke masjid.

     Tetapi apakan daya, kita harus mengikut arahan dari kerajaan supaya kes penyakit merebak ini dapat di lupuskan dari muka bumi ini secepat yang mungkin. Aku sendiri masih belum berjaya masuk ke Masjid. Apakah kita berpeluang untuk masuk ke Masjid lagi? Jadi marilah kita bersama-sama mendoakan supaya masalah serangan virus kronik ini lupus dari muka bumi ini.

      Aurora Bidara Shop ada membuat jualan untuk produknya yang satu ini iaitu Wangian Kasturi Hitam di Facebook page mereka. Wangian terbaik sesuai untuk dipakai setiap hari, dan sah digunakan ketika solat. Wangian yang disukai ramai kepada pengemar minyak atar. Ini adalah Wangian Kasturi Hitam keluaran brand Aurora Bidara Enterprise. Sesuai dipakai oleh lelaki atau pun perempuan. Penggemar minyak ini selalunya adalah lelaki.

    Okaylah, setakat ini sahajalah kut aku punya pot pet untuk posting kali ini. Semoga kita semua dimurahkan rezeki dan di permudahkan segala urusan ya. Jumpa lai pada posting akan datang ya..

Ditulis Oleh : FixRay

0 Komentar Berani:

Post a Comment