20 October 2020

Tudung Pun Malas


     Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca budiman. Pejam celik, pejam celik akhirnya kita kembali ke Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat semula. Ya, nampaknya serangan Covid-19 ni amat menguji keimanan kita meyakini bahawa Allah jua Maha Pemberi Rezeki kepada kita. Dikala PKPB ini, yang berlanjutan sehingga 27hb Oktober 2020, aku lihat masalah virus ini tak akan berhenti untuk 2 tahun ke depan.

     Kenapa aku kata demikian? Kerana untuk menghenti virus ini dari terus merebak, kita perlukan kesatuan yang jitu untuk memerangi Virus ini secara total. Namun demikian, tidak perlu khuatir kepada semua pengusaha-pengusaha dan perniaga-perniaga sekalian. Anda masih boleh melakukan jualan secara online melalui akaun sosial anda. Ya, inilah masanya kita mengorak langkah untuk berubah. Jadikan akaun sosial kita tidak lagi sebagai satu alat yang merugikan. Kita haruslah berfikir secara orang bisnes berfikir.

     Masalah kini tiada lagi jika anda meyakini servis pengiklanan kami khas untuk peniaga-peniaga kecil yang tidak pandai untuk iklankan produk anda. Kami ada solusi terbaik iaitu servis iklan seperti Bawal YH sedang buat ini. Mereka menjual pelbagai jenis produk tudung khas untuk wanita-wanita yang super ringkas. Mereka telah mengeluarkan produk satu tudung yang agak unik namanya iaitu Tudung Malas. Khas kepada wanita-wanita yang super cergas dan selalu sibuk. Hanya perlu sarung terus di kepala dan anda akan kelihatan jelita dan anggun tanpa perlu seterika. Mudah untuk digayakan dengan pelbagai gaya tersendiri secepat 3 minit memakainya.

     Kesimpulannya, negara kita Allah masih memberi rahmat dan kasih sayang. Janganlah kita risau akan Covid-19 ini kerana mereka ini akan menjadi sebahagian daripada penyakit atau virus yang menghantui kita. Cuma kita harus mengamalkan penjagaan penjarakan dan elak tempak keramaian untuk menghalang ia daripada merebak. Kita akan jumpa pada posting akan datang.

Ditulis Oleh : FixRay

0 Komentar Berani:

Post a Comment