31 August 2021

      Assalamualaikum & Salam Sejahtera. Semua peminat kartun tempatan mungkin akan tertanya-tanya dimana majalah kartun Malaysia yang terkini bukan? Buat julung-julung kali, penerbit Majalah Sempoi telah mengeluarkan sebuah majalah yang boleh dikatakan tidak pernah dibuat oleh penerbit lain, dimana di dalam majalah ini menampilkan lebih dari 150 kartunis di seluruh negara. Pelbagai genre lawak diketengahkan oleh kartunis-kartunis otai, lagenda dan amatur tanah air.

     Yehaah! Majalah Sempoi bakal diterbitkan tidak lama lagi. Tidak dapat disangkal lagi bahawa ini adalah Majalah paling Sempoi dan mungkin adalah satu dalam sejarah di mana ramai kartunis tanah air bergabung demi memeriahkan industri kartun. Majalah ini khas untuk kolektor yang mencari sesuatu yang rare. Majalah ini adalah selayaknya dimiliki oleh setiap individu yang bernama kolektor di dunia.

Tim kami hanya memiliki 40 buah naskah sahaja. Siapa cepat dia akan dapat!

SEMPOI INI ADALAH EDISI TERHAD!!
TIADA ULANG CETAK!!

     Majalah Sempoi edisi Muhibah ini akan disertakan bersama poskad yang dilukis oleh Kartunis Ujang dan poster dilukis oleh Kartunis Gayour. Sijil Penghargaan Khas Sempoi sempena keluaran istimewa ini kepada peminat yang telah membuat bayaran PRE ORDER sebelum 24 Julai 2021 sahaja. Mari kita lihat siapakah pelukis-pelukis mereka di dalam Majalah Sempoi ini!

     Antara kartunis tamu yang turut serta di dalam isu kali ini ialah seperti Imuda, Kerengge, Rossem dan Zunar. Penampilan khas kartunis Aziz M Osman juga turut serta. Ramai lagi jika mahu disebutkan. Majalah Sempoi kali ini boleh dikatakan adalah satu Kamus untuk kita kenali Kartunis-kartunis yang ada di Malaysia serta

Saiz Buku : B5
Thread sewing binding

Cover
- Art Card 260gsm
- both side color
- 1 side laminate

Color : 94 pages
Hitam putih : 308 pages
Jumlah muka surat : 402

Kini SEMPOI Edisi LAWAK MUHIBAH boleh ditempah dengan membuat PRE ORDER :

No Tel Bahagian Sales :
Whatsapp Segera!
Klik whatsapp link di atas untuk chat dengan tim sales kami.

Harga RM 45 termasuk pos.
tambahan RM3 jika dari Sabah & Sarawak

PRE-ORDER SEGERA DENGAN KAMI !

Jom tonton review dari pasukan kami di sini :

0 Komentar Berani:

Post a Comment