18 July 2020

Iklan Servis Lukisan


     Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca sekalian. Hollo-G ada berita baik buat para pengkarya sekalian terutamanya kepada Pelukis. Hollo-G sangat berbesar hati untuk menjemput anda yang menjalankan perniagaan servis melukis untuk turut serta dalam program PERCUMA yang dijalankan oleh kami. Program ini dinamakan sebagai program Iklan Servis Lukisan. Dimana semua pelukis amat di alu-alukan untuk SERTAI GROUP ini. Tidak ada sebarang bayaran dikenakan untuk menyertai group ini. Kecuali anda mempunyai SSM dan ingin menyertai PROGRAM KOLABORASI di bawah status PEKERJAAN SAMBILAN.

     Apa yang menarik di dalam Komuniti ini adalah kami meletakkan iklan di bar sisi kanan kepada para pelanggan kami yang ingin mencari pelukis untuk projek mereka. Iklan yang di sediakan apabila diklik akan terus ke capaian pautan FORUM KOMIK BIZ. Khas buat ahli yang sertai secara percuma anda bebas untuk membuat perkongsian perniagaan anda di sini tanpa perlu risau daripada di Ban oleh admin kerana kami mencipta group ini khas untuk pengiklanan servis anda.

     Istimewa buat ahli, forum ini dibina sebagai kolam rezeki kepada anda. Tidak semestinya ikan akan dapat secara terus menerus. Di sini ibarat kita sedang memancing ikan di lautan yang luas. Oleh itu, iklan yang menarik pelanggan adalah umpan penyampaian ayat copywriting terbaik, susunan reka bentuk grafik yang terbaik, dan cara anda melayan pelanggan anda dengan baik. Kami juga akan berkongsi tips-tips bagaimana untuk menjadi Pelukis Usahawan yang terbaik di dalam Website ini.

     Forum Komik Biz adalah seperti group-group melukis yang lain. Di sini agak ketat undang-undang yang anda harus ikuti. :
  1. Anda tidak dibenarkan menerbitkan posting berkaitan hasil W.I.P, lukisan, dan juga berkongsi berkaitan hasil kerja anda di sini. Kecuali anda menyiarkan hasil lukisan yang terbaik sudah siap berserta harga yang anda tawarkan di tepi lukisan anda berserta dengan Telefon Whatsapp, instagram, dan blog anda. Sangat berbeza bukan?
  2. Setiap posting yang anda ingin siarkan haruslah mengikut kategori Topik yang kami telah sediakan tagnya di dalam group tersebut. Antara tag yang di sediakan adalah Segmen Pengenalan Diri Dan Perniagaan, Mentor Mente, Jual dan Beli, Perkongsian Pendapat, Perkongsian Pengalaman, dan Iklankan Bisnes.
  3. Boleh mengajukan soalan yang berkaitan pada siaran posting Penerbit Posting tersebut.
  4.  Untuk maklumat lebih lanjut boleh lihat Syarat menyertai Forum Komik Biz.
1. Disini saya ingin memberitahu cara-cara bagaimana untuk cipta posting menggunakan Topik Segmen yang ingin diciptakan. Pertama sekali Klik Pautan Perbincangan.

2. Klik pautan topik SEGMEN yang anda inginkan untuk menerbitkan penulisan anda.

3. Klik pada "Apakah yang anda ingin siarkan?

4. Tulis apa yang anda ingin kongsikan kepada kami di sini.

     Okaylah, sampai di sini sahaja penulisan saya. Terima kasih kerana sudi membaca penulisan saya ini. Semoga dipermudahkan segala urusan anda semua. Harap artikel ini dapat memberi manfaat kepada anda.

1 comment: