27 April 2020

GIMP Software Sesuai Suntingan Grafik

GIMP Software Sesuai Suntingan Grafik
     Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua warga net. Hari ini Holo-G ingin berkongsi maklumat yang sangat menarik khas buat pembaca yang setia. Perkongsian kali ini adalah berkaitan Software Komputer Percuma bagi Pereka Grafik, Kaleris Digital, dan Fotografer. Yang penting software ini adalah percuma untuk digunakan.
     GIMP sesuai untuk pengguna  GNU/Linux | OS X | Microsoft Windows | Semua jenis. Ini adalah software GIMP versi 2.10.18 (2020-02-23). Untuk maklumat, Gimp ini mirip sekali dengan software Adobe Photoshop. Malah file juga mampu di save as PSD dan PDF file. Hanya perlu meletakkan perkataan Tajuk.Psd atau Tajuk.Pdf.
     Paparan GIMP versi 2.10.18 (2020-02-23) yang terkini adalah update yang terkini. Fungsi software GIMP ini sesuai bagi pengguna yang pernah menggunakan Adobe Photoshop. GIMP adalah software percuma bagi Pengguna yang tidak mampu untuk membeli software Adobe Photoshop. Jika anda mahu mencuba kali yang pertama, silalah klik butang  download  di bawah untuk ke capaian download GIMP.

0 Komentar Berani:

Post a Comment